Tidsångest

Som min käre sa i morse - "är det redan tisdag"? Dagarna går så fort, veckorna går så fort, månaderna försvinner och snart så har man klarat av ett helt år. Lustigt det där med tiden. Man borde verkligen ta vara på sin tid, för den går ju så hiskeligt fort. Snart är jag väl 40 också..

Idag sitter jag och läser på internet om Taylorismen eftersom jag inte har fått mina böcker än. (får väl antagligen skylla mig själv när jag är ute så sent) Men det går bra. i morgon är det seminarium igen. Yeey! men tiden går fort och ett par timmar går väldigt fort har jag just konstaterat - så ingen big deal för mig inte :)

Dagen idag ska spenderas ytterligare någon timme i skolan innan jag drar till gymmet och kör SKITEN ur mig, eftersom springturen jag hade planerat in igår inte blev av. Till kvällen åker vi till borlänge och kollar handboll, Emil får sitta på läktaren med mig idag eftersom hans ben inte är friskt förrän om ca 8 veckor.
Plus att vi passar på att åka förbi hos mor min och äter upp hennes rester!

Nu blire lunchlåda!


och den här underbart fina varelsen finns fortfarande kvar i mina drömmar och spökar,
jag saknar dig världens bästa, finaste, sötaste, knäppaste doggi.
du som alltid var glad att se mig, du som alltid var tillgänglig att krama och mysa med när man behövde,
du som alltid fick mig att få dåligt samvete när jag lämnade dig hemma för att gå ut
- finns inga hundögon som dina, saknar vår Nevil<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0