Söndagsmysplugg!

Helgen lider mot sitt slut. Idag väntar lite plugg eftersom jag tog helg lite för tidigt i fredags (vilket jag ångrar nu) så första och sista gången det blir sönadgsplugg idag. Helgerna ska ju vara lediga. Men men, nu äre som det är. Seminarium i morgon där det ska diskuteras intersektionalitet och mångfald utifrån bilder, artiklar eller filmer. Tur som jag hade så råkade jag hamna framför reprisen av förra veckans "kontoret" där jämställdhet var ämnet. Passade mig väldigt bra i tid.
Dagens att göra blir alltså att analysera detta avsnitt utifrån lite litteratur inför morgondagen.

Min morgon började med en jogging/promenad -tur för att fördriva lite tid medan vår lägenhet var ockuperad av några bakfulla, trötta grabbar från gårdagen. Har skickat
iväg dem till pizzerian nu för att få i sig lite frukost.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0