måndag morgon

egentligen borde det vara förbjudet att ha ett seminarium måndag morgon. Jag är inte alls pepp, inte ett dugg påläst, fattar ingenting av det jag läst heller för den delen, förstår inte uppgiften vi blivit tilldelade, har ingen aning om jag har tillräckligt med material för att klara detta. och som grädde på moset hatar jag att prata i sånna här sammanhang. Stå inför en klass och redovisa är inga problem, men när det ska börja diskuteras och greja då är jag helst tyst som en mus.. får ändå hjärnsläpp och tunghäfta om jag vill säga nåt. Så detta ska bli intressant att se vart det leder.
Senare idag så blire träning och lite annat hushållspyssel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0