JAG ÄLSKAR DIG EMIL GREN!!!

har bojkottat facebook och blogg och allt annat som internet har att erbjuda för att enbart ägna mig åt plugg och annat de två senaste dagarna. Funderar också på att ta bort bloggen, för vad ger den mig egentligen? jag känner bara en press att  skriva och att det ajg skriver måste vara genomtänkt och bra - så att folk vill läsa. men varför egentligen? så mycket har jag ändå inte att dela med mig av... nej ska ta och suga på den karamellen ett tag till. Att ha undvikit detta under de här dagarna har i allafall fått mig att inse hur mycket annat man faktiskt hinner med. Facebooken får iallafall vara kvar ett tag till - det är ju där det händer numera.


nu plugg!

Kommentarer
Postat av: erika

Men du behöver inte skriva genomtänkt!

Jag vill bara läsa hur ni har det, vad du gör, hur du mår och sånt där vanligt! Och sen kan du skriva om djupa saker när du behöver det, för din egna skull.

Du är ju så bra på att skriva, men gör det bara när du vill och för dig!!

KRAM norrland

2012-03-19 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0