allt och inget

Efter ett minst sagt udda inlägg tidigare gör jag bloggen rättvisa och skriver ett till. Jag ville bara för en gångs skull lyfta fram de kroppsdelar som jag annars bara trycker ner och tyckte att mina ben var värda ett eget inlägg.
Idag har dagen varit grym, mitt humör skjuts till skyarna och jag mår riktigt bra. Att jobba på självkänsla och att ta för sig ligger kvar och matar i mig, men försöker att först och främst acceptera att jag är lite blyg, tillbakadragen eller ja nåt sånt. Det är ju sån jag är och jag trivs faktiskt ganska bra med det. Men lite mer stake finns det allt i mig.
Kvällen har spenderats med besök från Lund och Uppsala med spelkväll och jag lyckades tillslut kamma hem vinsten i en omgång plump(kortspelet ni vet?) annars såg turen på kärlekssidan väldigt bra ut!

Nu ska jag och sambo mysa ner i sängen, hoppas på en lika härlig dag i morgon!
dessa studer är så underbara,
vi två i en riktig fight min älskade och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0