En usel dag och en utmaning

Igår var verkligen ingen bra dag för mig, först och främst för att jag däckade ihop totalt när jag kom hem från skolan. Och helt seriöst så hade jag gråten i halsen för att jag var tvungen att gå upp till simhallen för att hålla crawlkursen. Jag ville verkligen bara ligga kvar hemma i soffan. Så nog var det bra att jag inte hade något val egentligen. 

Jag tog mig i alla fall dit och jag gjorde bra ifrån mig på kanten, så efteråt kändes det bra att jag klarade det. Tills någon kommer och påpekar att jag använt "fel" övningar under lektionen. Det var inte alls något illa menat eller så, denne ville bara ge mig tips hur jag kunde göra det bättre. Men den lilla grejen gjorde att hela jag bara rasade inombords. Jag var så stolt att jag ens tog mig utanför dörren och kände mig rätt okej, så kommer det där tipset som förstörde allt igen. Nog för att hormonerna kan ha en viktig roll i detta beteende, men jag hatar att göra FEL! verkligen hatar det. klarar liksom inte av att få tips och råd - för då är jag inte tillräckligt bra.


Så där har jag något att jobba på. Nu ska jag ut och bara göra en massa fel - så att jag får många tillsägelser, så jag kan bli av med klumpen i magen jag får när någon påpekar att jag gjort inte helt rätt.


Dagen idag börjar med ett möte på ABC, sen plugg, sen handla, träna och avslutar kvällen väl med att sitta på läktaren i handbollshallen.

upptäckte att jag just fick lite bråttom, så denna vackra bild får ligga på sniskan :)
ska hinna borsta hår (som är extremt tovigt) ,tänder, sätta i linser, klä mig vettigt, packa väskan på få se, 10 minuter - dagens första utmaning har anlänt!
ha en bra dag nu!

Kommentarer
Postat av: aeoe

ååh min vackra fina kloka duktiga vän!

kram, kram o mer kram

2012-01-27 @ 07:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0