helt värd huvudvärk!

En god morgon och solen välkomnar mig till en ny dag. Är det inte underbart att leva vissa dagar? Idag är en sån dag. Jag känner mig så himla nöjd, idag krävs det något väldigt drastiskt för att min dag ska förstöras.


Jag går med huvudet högt trots att städning, tvättning och jobb bland annat står på listan att göra idag. Men tvättmaskinen sköter sig själv, städningen är inga problem med en bra spotifyspelningslista som sprutar god musik ur högtalarna och jobba, eller ja jobb och jobb - en simträning. Så idag handlar min dag om att leva livet till det yttersta! Passa på medan denna härliga känsla tränger hela vägen in i mig!


Gårdagens mustaschfest var härlig och avslutades med kårens dansgolv. 



chacha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0