Härliga, underbara helg.

Skidåkning står på i bakgrunden på Tv:en, Solen skiner utanför fönstret, har tagit en sovmorgon och dansat lite på morgonen.

Den här helgen har jag tillåtit mig. Jag har tillåtit mig att äta precis det som faller mig in. Men jag måste erkänna att jag känner att jag har kanske ätit lite för mycket socker. Inte ur syftet av dåligt samvete utan syftet av att känna det i magen och huvudet. Socker är bra - i lagom mängd. Så magen har gått ur sin balans, som tur är så vet jag att den kommer att återställa sig snart igen så jag är inte orolig för att den ska fortsätta vrida på sig och skicka konstiga signaler.

Jag har haft en underbar helg. I fredags hade jag mys hemma hos mamma med planering av resa, badminton och massor av prat. I går hade jag en heldag med min Emil, bara en massa mys, hela dagen. God mat och bakning bland annat. Helgen avslutas idag med en Klaradag. Att bara vara och till kvällen blir det simhallen för att träna ungdomarna.

Nu är det läge för en lunchpaus innan jag ska ut och ta in lite D-vitamin från den härliga solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0