En sån dag det inte skulle bli

På vägen hem från plugget i Borlänge pratade vi om sega dagar, att man inte ska lägga sig i soffan när man kommer hem från skolan - för då blir man bara ännu tröttare. Sen kommer jag innanför dörren, däckar i soffan och nu sitter jag här helt dötrött och förstår inte hur jag ska ta mig upp till lugnet och hålla i en crawlkurs nu...


När jag väl kommer ut känns det nog bättre. Men just för tillfället känns det bara pissigt. Som tur är så är min grupp full av energi och positiva så det ska nog inte heller vara några problem. Men jag vill bara vara kvar hemma just nu, i soffan, med godis och min pojk.


Men bit ihop nu Klara - du kan göra det. Du klarar det.


ENERGI - ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0