välförtjänt!

Igår tyckte jag att jag hade pluggat på så himla bra i tre dagar (typ 15 h!) så att jag förtjänade att köpa naturgodis trots det oförskämt höga priset. Problemet var att jag vid just det tillfället var väldigt hungrig och alla sorter i hyllan bad om att få hamna i min påse. Jag faller lätt för dessa och det hela slutade med att min middag bestod av ett halvt kilo naturgodis. Magen strejkade lite både under kvällen igår och i morse, men helt klart värt det!  Får nog dock inte låta det bli en vana - studentbudgeten håller inte riktigt för det. 

Den här lilla incidenten får mig att le, tänk att jag åt ett halvt kilo naturgodis utan att framkalla några ångestkänslor, det är för mig helt ofattbart. -Vilken framgång! Ett år tillbaka hade jag haft fingrarna i halsen, extrem ångest och förmodligen hade det förstört hela min dag. Jag är stolt över att ha kommit så långt.


Idag väntas en tur till borlänge för en joggingtur med mamsen
följt av förhoppningsvis en lite vettigare middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0