Bitchen

Jag har längtat efter helg den här veckan som varit proppad med plugg inför tentan. Har aldrig någonsin  pluggat så mycket. Dagen som började med en härlig sovmorgon till 07.30, vet inte om det är okej att kalla det sovmorgon, men jag har fått sova ut ordentligt i alla fall. Dagen är oplanerad och jag tar det som det kommer idag. De enda "att göran" som jag har är att kolla igenom tentafrågorna från gamla tentor och sen ta mig ut för att fylla på med frisk luft. 



Jag har kommit på att jag ibland är en liten bitch. Jag snackar väldigt gärna skit - och jag snackar helst skit om sånt jag är avundsjuk på eller sånt som jag inte vill erkänna att jag tycker om. Jag hade tänkt att "rata" träningsbloggar här idag - för att de ger mig dåligt samvete. Jag kom på mig själv med att de flesta bloggar jag läser är träningsbloggar och det är absolut ingen som tvingar mig att göra det - så antagligen gillar jag dem.

Kanske är jag bara avundsjuk? Träning och hälsa har varit ett stort intresse för mig de senaste sju åren, tyvärr så kom ätstörningen emellan och förstörde lite av det. Helt plötsligt så finns det ingen mat som är hälsosammare än andra, helt plötsligt så är det inte nödvändigt att träna mycket. Jag avundas de som kan leva i den "hälsosamma världen" utan att de hamnar i ätstörningarnas fällor. Jag hoppas att jag någon gång ska kunna ta till delar av mitt intresse kring träning och hälsa utan att det påverkar mig negativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0