Uppskattad vilodag

Vilken underbar dag jag har haft idag. Tidig morgon som började med en liten promenad, sen en låång dusch och världens godaste frukost med min älskling. Därefter följde lite plugg, lunch och sen biblioteket för att plugga gärnet med klassisar. Snart klara med den här uppgiften, GRYMT!


Idag är det en speciell dag. Varje månad den 9:e är speciell. Det är vår dag, min och kärlekens dag. vi har nu varit tillsammans i över ett och ett halvt år. Jag har aldrig kännt mig så säker, så trygg, så omtyckt som jag gör i Min Emils närvaro. Han får stå ut med mycket och jag är så himla tacksam att han gör det. Det är inte alltid det lättaste att leva med en Klara Roos i tillvaron.


tack för att du är du, jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0