Tja!

Idag väntar finbesök av min allra bästaste barndomskompis och pojken hennes, åh så roligt det ska bli.

Jag har haft en toppenhelg och en underbar födelsedag. Jag har fortfarande helg föresten, inget alvarligt i skolan än och jag har inte fått min böcker. Så imorgon börjar min vecka med plugg.


Lite för lite träning och lite för mycket sockerintag under helgens festligheter lägger sig som en litet täcke över mig - men försöker mest att ignorera och acceptera att det faktiskt kan få vara så ibland. Träna hinner jag nästa vecka och socker kan man väl aldrig få för mycket av?

nej ni, nu dags att ta sig ner till förrådet och kika efter skinnjackan! wihoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0