söndagsångest eller söndagsmys

Söndagsångest är det härliga uttrycket över känslan som brukar infinna sig i kroppen sista helgdagen. Jag har bestämt mig för att inte låta det komma mig alltför tätt inpå, jag väljer att kalla det söndagsmys istället. 

Gårdagen fyllde jag med härliga aktiviteter och idag ska jag tillbringa ett par timmar till att tentaplugga sen så står det LUGN över resten av dagen. Kolla lite handboll, kanske blir ett lätt träningspass på gymmet och sen ta reda på det jag inte riktigt hann klart med igår. Resten av tiden spenderas med min kära som nu har ett skadat knä från gårdagens match.. Om  han har riktigt tur kanske han kan få tröstas med lite massage till kvällen.
min söta, fina och otroligt underbara pojkvän och sambo,
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0