sista rycket

I morgon är den stora dagen - den stavas J O B B och T E N T A. jobb mellan 6.45-13.00 sen tenta 14-18 - vilket ger mig en känsla av att jag kommer att vara ganska så slut imorgon när tentan är klar. Hoppas på att min käre vill pyssla om mig!


Idag har vi tillbringat vår förmiddag på brädorna i romme alpins backar i härligt solsken. Nu väntar en eftermiddag med ett sista ryck med pluggandet. Råplugg dagen innan, det brukar jag vara bra på så det här ska nog gå vägen.





min fina som pluggade så duktigt med tentan igår är värd att nämnas.
Idag är det min tur att nördplugga,
dock utan tofs i luggen (lite för nördigt enligt mig;) )
JAG ÄLSKAR DIG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0