fågelkvitter, smältande snö och solsken

...är det våren som smyger sig på? Jag njuter i alla fall av denna underbart vackra dag, även om jag får tillbringa den inomhus. Jag glädjs med de som får vara ute och jag stärks av att bara få veta att det finns några människor som faktiskt får njuta av detta. Sen att min käre sambo har tillbringat sin tid framför teven hela förmiddagen förstår jag mig inte alls på en sådan här dag, så nu skicka jag ut honom på promenad i alla fall. 

Tentaplugget går förvånansvärt bra hittills, med några avbrott för D-vitaminpåfyllning på balkongen så verkar det flyta på mycket bättre än tidigare. Kanske är det inte helt omöjligt trots allt? Dags att återgå till ekonomi, kommuner, landsting och CSR... in i drömmarnas värld! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0