den eviga prestationsångesten

Pluggat under förmiddagen med klasskamraterna på stadens biblotek. Försöker frenetiskt att få ihop ett PM på åtta sidor men vet varken vart vi ska börja eller sluta. vi fick i alla fall ned en del tankar på papper, men sen var det det där med formulering och att faktiskt få till alla delar - som bara skapar ångest. Man vill ju lyckas bli godkänd och slippa komplettering. 

Nu under eftermiddagen fortsätter pluggandet på hemmaplan innan jag ska dra mig vidare upp till gymmet och köra skiten ur mig och min kropp. Löpband och gym är dagens. 

Tisdag idag och jag längtar redan till veckans slut och ledighet. 

du är finaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0