träningstorsdag

jag förstår inte hur dagarna plötsligt känns så långa, det är nog mörkret som förvirrar mig.  Visserligen har min dag varit lång idag och tröttheten borde ligga över mig. Steg upp klockan 5 i morse och tog mig iväg till spinningpasset - pressade mig igenom 4 härliga intervaller och fortsatte med 2000 meter i simhallen, trots mina onda ben från tisdagens styrka.
Den underbara äggröran jag fick till frukost fick mig i alla fall att glömma bort mina ömma ben för en stund.
lite nytt porslin inhandlades idag eftersom jag inte kan hålla i pengarna när jag går förbi i stan. Nu ska det lagas hemmagjorda kycklingburgare!
vi är som gjorda för varandra, min sambo och jag. jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0