torsdag eller lördag?

Idag har jag riktig helgkänsla, det känns som lördag morgon. kanske för att solen skiner in, ledig dag, har redan avklarat ett spinningpass och ätit en god frukost plus att pojkarna sitter i soffan och roar sig framför xboxet. Så söta så. Det jobbiga med denna fantastiska helgkänsla är att motivationen till att plugga inte finns nånstans, inte en gnutta motivation känner jag.
Nu ska jag borsta mitt toviga hår, sätta mig på biken (om inte killarna kan slita sig och kanske vill skjutsa) ner till stan och klippa mig!!!! Äntligen. Något dramatiskt ska det bli. trött på bara vanligt långt rakt hängande hår... blää.
inser också att det börjar bli dags att uppdatera fotomapparna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0