simträning

snart drar jag på mig skorna och beger mig upp mot lugnet. Simträning som väntar och idag så ska ungdomarna få en lite mindre seriös träning. Har varit lite för seriöst senaste gångerna så får backa lite idag. Det ska vara kul också.

Själv är jag trött som en gris. Vaknade klockan 04.45 i morse, en halvtimme innan klockan skulle ringa. Men passade på att gå upp eftersom jag kände mig pigg. Ett spinningpass och ett kort långsamt simpass senare var jag totalslut. Så lite plugg har det blivit men sen har jag och min älskade sambo mest hängt framför One Tree Hill, eftersom vi fick hem säsong 8 igår!!! :) 

Jag vill ägna några extra rader till honom idag också. Till min sambo, världens bästa pojkvän. Emil Gren. Du är en helt otrolig person. Du har fått mig till något mycket bättre. Du har fått mig att se på världen med andra ögon. Du har hjälpt mig ur mitt livs stora kris. Du gör så himla mycket för mig som gör mig till en bättre människa och det vill jag tacka dig för. Du hjälper och påverkar mer än du tror. Jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: erika

ni är så fina ni <3 !!

2011-11-25 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0