seminarie - check!

YES! seminarie och inlämning av tenta är äntligen klart. Introduktionskursen har nått sitt slut och vi har bestigit första toppen. Nu några dagars ledigt innan vi ger oss in på metodkursen. Några i klassen firar detta med några öl och god mat på stan mot kvällen, jag väljer att fira på mitt favoritsätt - med emil, god mat och bara njuta av tillvaron.

har precis ätit en sockerbomb och knäckemacka till mellanmål och väntar nu på att min fina sambo ska komma hem och umgås med mig. Halva dagen är kvar, vi har ingenting inplanerat och jag orkar verkligen inte sitta framför tven hela eftermiddagen, vilket jag antar att min käre sambo kommer att vilja... Just nu känner jag att jag borde vika tvätten och plocka undan disken, men det får vänta en stund till.
gäller att vara förberedd under halloweenfirandet..

Kommentarer
Postat av: erika

ÅÅh ääntligen ett nytt inlägg här! Som jag väntat ;) KRAM!

2011-11-03 @ 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0