first crazy, then lazy

tyvärr så kom huvudvärken och knackade på i morse, var ett mycket väntat besök med tanke på gårdagens slaggprodukter kvar i kroppen. Jag har ju inte låtit mitt blod fyllas med gifter i form av alkohol på senaste tiden, så när jag väl gjorde det så måste kroppen få reagera.

Lätt värt huvudvärk, ömma fötter och trassligt hår. Gårdagskvällen var en dansande, glad kväll skulle man kunna säga. Och hör o häpna, jag var en av dem som stannade tills musiken slutade spelas. När jag väl kör, så KÖR jag. (då tänker jag på dansandet och inte på alkohlförtäringen!) så kvällen får fyra toast av fem möjliga!


Idag skulle jag behöva sätta huvudet i "den uppenbara verkligheten" och bli ett med boken... (yeah, sure - som om det skulle hända)



vinter - ja tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0