dimma utanför mitt fönster

En näst intill perfekt morgon, vaknade 5 minuter innan klockan ringde, har i lugn och ro fixat kläder och hår å sånt där man måste göra varje morgon, ätit en helt okej frukost och nu kommer min käre sambo och slår sig ned i sin blåa one piece - ser mysigt ut. 

Idag väntar först gruppen, sen en vända på stan och sen hem och plugga lite innan det bär av till gymmet för att köra skiten ur mig! Det längtar jag till. 

igår handlade vi julpynt, nu vill jag ha jul, eller advent så att jag får sätta upp adventsstakarna och 1 december så jag får se på julkalendern, jag har ovanligt mycket känslor inför den här julen! min första jul i ett eget hem :)

min underbara!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0