livets väg

Jag känner att det är dags för ett inlägg. Mest för att få lite ordning. Så jag har koll på vad som händer i mitt liv. Det vänder ganska snabbt om man heter klara roos.

Men nu har jag bestämt mig och jag har klickat i "ja"  på studera.nu. Så det blir alltså plugg till hösten trots allt. Blir nog lite jobb också. Men plugg i första hand. Personal och arbetslivsprogrammet. Jag tror på det.

Det var meningen att jag skulle jobba, men vill få hela den här plugg-grejen överstökad helt enkelt. Så i höst sätter jag mig i skolbänken igen..

Nu ska jag invänta att min käre sambo kommer hem, hänga tvätten, handla, laga mat och sen ska jag bara njuta av min lediga helg!


England, 2011 - saknar Sandra lite mycket nu

Kommentarer
Postat av: s

SAKNAR DIG MED!

2011-07-24 @ 11:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0