helgmys

Vaknade för en timme sedan av att det var alldeles för varmt inne i sovrummet. Så fick öppna ett fönster tog min bok och la mig och läste. Emil bara sover hela tiden. Men söt är han!

Jag njuter av att få vara ledig under en hel helg. Det är inte så ofta jag har fått vara ledig två dagar i rad senaste året. Så jag passar på att njuta nu. Igår hade jag en underbar helgdag. Först var jag över till borlänge och simmade med triathlonklubben, ett riktigt bra pass var det. Som jag har saknat simningen!

Dock tog det på mina krafter, när jag kom hem fick jag i mig maten och sen däckade jag i sängen en halvtimme. Sen blev det bara mys hela eftermiddagen. Massage, godis, hemmalagade hamburgare, film och självklart one tree hill (vi har börjat om från början i väntan på att säsong 8 ska komma ut)!

Nu ska jag bara invänta dagen. leva i nuet. göra det som jag känner för.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0