äntligen värme

Så otroligt skönt med värmen och solen här igen! Hade önskat att jag var ledig en dag som denna. Men det är jag inte. Ska ner i vår kalla källare. Så kom gärna och träna/sola eller nåt i kväll. Tror nog att det är stor risk för att jag blir så gott som ensam annars :P Ni kanske är nyfikna på träningstävligen som jag var med på igår.. det gick i alla fall ganska så mycket åt skogen.min cykel funkade inte så bra. Gick inte att växla så jag cyklade på samma växel i 14km. Jag var inte ens trött när jag kom till växling inför löpning. Bara jäkligt förbannad!! Men både simningen och löpning gick bra i alla fall :) Nu ska jag in och jobba. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0