2011-02-20

Hemma efter en heldag med simskola. Full av energi, men ändå så galet trött. Jag älskar vatten, jag älskar klor, jag älskar barnen och jag älskar mina underbara kollegor!! Men det är tröttsamt också. Avslutade dagen på simskola med lite sammanställning och pizza.

Första gången jag käkade pizza på hmm.. massa år. Hade förväntat mig en härlig smakupplevelse, men vilken besvikelse. Smakade verkligen ingenting. Så nu klarar jag mig några år till. Ska istället ta en skiva av mammas nybakta bröd som luktar gott i hela lägenheten och sätta mig framför teven.

Solsidan nu, sen time out och till sist Eva&Adam innan det är dags att sova. Känns skönt med någorlunda tidig kväll ikväll och sovmorgon i mån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0