2011-02-19

En helt underbar dag. Träning, massa kärlek och som härlig avslutning på dagen belv det en underbar middag. Kräftor - paj - pannacotta. Den absoluta avslutningen på dagen blir massa mys med min älskling.



Jag vill ägna några rader till alla er som jag saknar. Alla er som jag inte träffar så ofta längre. Linnéa, Viktoria, Becka, Palle, Sandra, Frida, Pappa med familj, sebbe&erika... Ni är saknade. Ibland hatar jag att saker inte bara kan vara som det alltid varit. Och att det inte finns tid över till att tillbringa med er. Nästa vecka fyller jag 20 och jag hade önskat att jag fick tillbringa den dagen med alla er omkring mig. Jag saknar er!

Nu - godnatt!


Kommentarer
Postat av: paulina!

då kan jag glatt säga att min plan har vart att träffa dig på din 20 årsdag men åker till nyköping på lördag därför tänker jag och frida sno åt oss någon timma med dig innan! :D

2011-02-20 @ 14:02:55
Postat av: erika

vi saknar dig också så mkt! längtar efter dom där stunderna då vi alla bara sitter ner och pratar om ingenting, drömmar och hopp! Önskar att Sverige inte var så avlångt och att vissa dagar var längre/kortare! (dom braiga längre såklart) Kramar från norr !!

2011-02-20 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0