2011-02-28

Nu är helgen slut, jag har haft en otroligt bra födelsedag, massa fina presenter och människor omkring mig. Tack till alla er som gjorde min födelsedag till det där lilla extra! Idag är det jobb och en sväng på kupolen som väntar.

Att ha simskola på min 20-årsdag var helt fantastiskt. Alla underbara barn som verkligen bidrog till en av mina bästa födelsedagar någonsin! Och ännu bättre var att få åka hem till världens bästa farmor och farfar och få äta middag, för att till sist avsluta kvällen hemma i Säter med familjen. Frukosten hemma med mamma var inte sämre den heller. Ja, ni hör själva. Min dag var helt fantastisk!! Och jag fick uppleva hela min dag tillsammans med världens bästa människa, Emil Gren.
Jag skulle nog vilja fylla 20 fler gånger!
Nu ska vi göra oss i ordning och dra till Borlänge igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0