2011-02-26

Tänk att februari redan är slut snart. Tiden går fort och jag gillar det! Igår hade jag en kanonkväll med Palle och Frida. De bjöd mig på thai och sen fick jag en Håkan-biljett!! Glad liten tjej. Det allra bästa var att få sitta och prata med er i timmar. Det bästa med oss är att det spelar ingen roll hur lång tid det går emellan vi träffas, allt bara är som vanligt ändå. Som om det vore en vanlig dag i högstadiet. Energipåfyllning på hög nivå!

Nu har jag nyss ätit min frukostgröt och kollat in min lön för månaden. Siffrorna stiger på sparkontot, vilket känns grymt bra! Snart är det dags att söka skola, Örebro here we come!

Nu är det jobb några timmar sen blir det ännu mer fira födelsedag, det är inte dumt att fylla 20 må jag säga!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0