2011-02-24

Vilken dag jag hade igår. Full fart från morgon till kväll. Jobb, vaxning, handla, laga middag med efterrätt, spela spel med trevligt sällskap, kolla handboll sen åka till falun. Gissa om jag var slut efter den dagen? Men hur trevlig dag som helst var det. Massa skoj och skratt. Men det var en trött klara igår kväll.

Idag skiner solen ute, nästan så att man blir sugen på att ta sig en liten tur utomhus. Men med tanke på att termometern visar -28 grader så väljer jag nog att stanna inne ett tag till idag. Endast vid nödfall sätter jag mina fötter utanför dörren. Jag lämnade ju alla mina varma kläder hemma i borlänge eftersom jag var stensäker på att det skulle bli varmare nu. Men jag hade visst fel.

Nästa vecka är det sportlovsvecka. Och jag jobbar. Mitt första sportlov när jag inte har sportlov. Känns ganske tråkigt. För det är nog det roligaste lovet man kan ha medan man går i skolan. Åka skidor, snowboard, bowla.. finns alltid massa skoj att göra! Jag har varken stått på snowboarden eller på skidorna i år....

nu ska jag gå in och hoppa på min sovandes pojkvän så jag får liv i honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0