2011-02-21

Februari börjar lida mot sitt slut. Snart mars, tiden går sådär fruktansvärt fort så att man inte riktigt hinner med. Jag har i alla fall lärt mig att stanna upp ibland. Stanna upp och bara vara och att leva för stunden. Samtidigt är jag förväntansfull och oerhört nyfiken på min framtid.

Emil ligger kvar i sängen och gosar, jag hade inte ro att ligga kvar längre. Men ska snart in och bombadera honom med pussar så jag kan få äta min frukost nån gång. Han tyckte att jag skulle skriva en kärleksdikt till honom här. Tyvärr så är mitt sinne för att skriva dikter inte sådär out standing. Så hoppas att han inte tar allt för illa upp.

här är den fina rosen jag fick av min underbara pojkvän för någon dag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0