mycket att stå i?

- skulle man kunna säga ja!

helgen var proppad med städning, så nu har jag och min älskling fått det kanonfint i lägenheten. fått upp hylla och tavlor och sånt! :)

Gårdagen skola hela dagen och sen simtävling, idag jobbat halva dagen, tränat och sen pluggat resten.

...jag fick bara lov att ta ett break ett tag - så jag ställde mig och lagade köttbullar!?

bra initiativ klara! Tenta på fredag. nu börjar det bli jobbigt. Jobba i morgon. Hur ska jag hinna???

Jag försöker intala mig attdet är lugnt. Att jag kommer att fixa det galant. Behöver inte oroa mig, behöver inte stressa upp mig. Men ändå sitter andan i halsen och jag känner att jag inte kommer att kunna sova så gott inatt.

nu - äta middag. klockan halv nio. och börjar jobba 06.45 i mon... och måste plugga liiite till idag..

BLäää

- annars så mår jag bara fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0