är det jag som är lat?

Det verkar råda hysteri bland klasskamraterna inför tentan på fredag. Själv känner jag mig ganska lugn just nu. trots att det varit häktigt och jag inte hunnit plugga så mycket. Men kan också vara jag som felbedömer nivån på tentan. Jag ska i alla fall plugga i morgon. Sen får det gå som det går. Går det inte vägen så vet jag till nästa tenta att man kanske bör lägga lite mer krut på att plugga. Och jag har ju faktiskt möjligheten att få göra om tentan i värsta fall.


Så det får gå som det går. Har trots allt haft mycket att stå i senaste dagarna.


Nu sitter jag här med ömma ben. Dels från styrkepasset igår och dels från dagens innebandy med Emil och hans vänner. Grymt kul i alla fall! Och som sagt i morgon väntar en pluggdag.


Jag älskar känslan av "att allt löser sig" - som jag har i mig just nu. Det är inte hela världen för tusan.


min älskling står i köket och tillagar kvällens middag, jag är så hungriiig!!

och i helgen smäller det!! äntligen får jag träffa dessa underbara brudar igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0