äcklig frukost

tänkte att jag skulle göra grötarnas gröt till frukost, blev bara en härlig smörja som fick mig att vilja spy. Så nej tack till den.

Idag struntar jag i skolan med gott samvete. Idag ska det istället rimmas, pysslas, städas, klä gran, fixa pepparkakshuset... riktig MYSDAG med andra ord. Förhoppningsvis kanske jag till och med hinner med att träffa världens bästa Sandra och Frida. Sandra som äntligen är hemma från England och Frida som jag inte sett på år och dar!

Julen närmar sig och jag har världens pirr i magen, som ett litet barn räknar jag ner dagarna. Nu är det dags att börja rimma på klapprna! :D

mina bruuuudar! tack för senast :D

Kommentarer
Postat av: L

Jag snodde bilden till min blogg, för den var så underbart fin! <3

2011-12-21 @ 10:41:25
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0