tre veckor

jag har tre veckor kvar att jobba nu. Sen börjar skolan. helt galet. lite panik. det kommer att bli roligt.

Jag har haft en sjukt bra helg, eller lördag i alla fall. Simträning och kräftskiva. Kräftskivan blev riktigt trevlig, vi dukade upp på parkeringen här utanför oss, fixade musik från carporten, fina människor var med, femkamp, lite dricka och mat! Riktigt lyckad kväll.

min söndag var minndre bra, kände mig kass hela dagen så jag blev kvar i sängen (inte p.g.a. kräftskivan dagen innan) utan jag kände av magen och mådde inte så bra helt enkelt. vilket jag fortfarande känner av. Men jag har inte så mycket val till eftermiddagen, någon måste jobba. Jag får bita ihop lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0