omotiverad

vaknade inatt med en brutal smärta i ryggen, spelade ingen roll åt vilket håll jag la mig åt det bara högg. Så fick ringa sjukvårdsupplysningen som inte kunde säga någonting och jag orkade verkligen inte tillbringa min natt på akuten. Så två alvedon, ett one tree hill avsnitt och en väldigt omtänksam pojkvän fick mig att må bättre efter någon timme.

Vaknade i morse utan några besvär, hur skönt som helst. men känner att det är på väg igen. Jag ska i alla fall åka till jobbet och hoppas på att det går över snart.

Det är vackert väder utee idag, men jag har tillbringat min förmiddag inne. Alldeles för trött och orkeslös för att orka ta mig ut och göra någonting. Ska bara ta och göra mig klar för jobbet nu och sätta mig på bussen.


världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0