morgonpasset

Igår jobbade jag eftermiddag och jag har aldrig varit med om att det har varit så dött i våra lokaler en eftermiddag mitt i veckan. Blev inte så mycket bättre av att jag var fruktansvärt opepp och mest bara ville därifrån. Men så kan det vara. Idag är det ny dag och nya möjligheter. Det hade inte varit helt fel att vara ledig en så fin och solig dag som idag. Men jobbet måste göras och idag känner jag i alla fall att jag är mer motiverad. Jag gillar att få jobba förmiddag. Att komma upp på morgonen och göra rätt för sig, sedan ha ledig tid på eftermiddagen. Nu har jag snart tre veckor kvar att jobba, det är blandade känslor, men jag vet att jag gör rätt och att jag gör det som är bäst för mig. Och det är så jag måste tänka! Kan dock inte riktigt släppa det dåliga samvetet över det sena beskedet jag gav. Mitt i semestrar och allt också. Men tyvärr så känner jag att jag inte har så mycket mer att ge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0