lovely

Gårdagen som inte började så bra slutade i alla fall väldigt bra. Det var så härligt att ha familjen på besök och sen få ta en härlig cykeltur i solnedgången. Livskvalitet. Jag tog med mig de härliga känslorna från gårdagen till den här morgonen. Jag tror aldrig att jag har känt så stark kärlek till en person som jag gjorde idag när jag vaknade upp bredvid Emil. Och jag trodde aldrig att en tallrik gröt utan något tillbehör (bären var slut) och två tråkiga knäckebröd med ost och ett glas vatten till det kunde smaka så gott. Jag skulle aldrig kunnat ana att jag faktiskt bara skulle njuta medan jag tog reda på disken. Jag har haft en underbar morgon och det är jag tacksam för. Nu. Spelar det ingen större roll hur resten av dagen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0