härlig helg

Min helg har varit riktigt rolig, trevlig och familjär. Har fått umgås med mamma hela helgen och en sväng hos pappa. Tror nog inte att jag har hunnit med så mycket på så kort tid på bra länge. Blir man mer bekväm när man flyttar hemifrån? Börjar tro det.

Vi har vart ut en sväng i skogen och plockat svamp, jag har målat om ett skrivbord, spelat massa yatzy, myst framför teven, ätit god mat, kikat en sväng på kupolen och jag har varit på lillebrors 13-års firande.

Det har varit en väldigt bra helg, men en sak har fattats. Min Emil. Han som har kämpat på nere i lysekil på handbollscup trots en ond arm. jag saknade honom i helgen.

Nu är det två veckor kvar innan plugget sätter igång. TVÅ VECKOR!? tiden går lite för fort ibland.


tror inte att jag har någon annan bild på mig och mamma tillsammans, så det får bli den här.

Kommentarer
Postat av: AeOe

så synd du slutat bloggat, saknar dina kloka tankar. :-( kram

2011-10-27 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0