fredag kväll

En fredag i tankarnas värld. En fredag att försöka få ordning på känslor och tankar. Har inte blivit någon träning. Har bara tillbringat min dag tillsammans med världens bästa människa, Emil Gren.

Har för mycket tankar och för mycket känslor just nu, förhoppningsvis kan jag sålla bort några av dem på simträningen i morgon. köra över dem och gömma dem en stund. För jag vill inte ha dem i mig.

Det blir tidig sängdags ikväll. Behöver få sova nu.

"jag duger som jag är" Det är en fras som slås undan i mitt huvud, försvarsställning så fort tanken ens hinner slå mig. Men jag försöker. Jag försöker att tvinga det igenom mitt envisa försvar. En inre kamp.

sov gott mina vänner, i morgon blir det kräftskiva!

 


vår älskade Nevil, du är så saknad, just i dem här stunderna älskade jag att få ta en prommenad med dig, att få klappa om dig och veta att för dig behövde jag inte vara eller se ut på ett visst sätt. Du viftade lika mycket på svansen hur dålig dag jag än hade. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0