blåbär

Jag gillar dagens väder, tänkte försöka ta mig ut på en liten prommenad i skogen idag och kanske hitta lite blåbär. mot eftermiddagen så ska jag förhoppningsvis hoppa in och jobba lite i några timmar. Men har inte sovit så mycket inatt heller, så får se hur jag känner under dagen.

Helgen kommer att spenderas hemma hos min mamma, bio, mat och prat blir det nog:) Emil åker iväg på cup, så jag vill inte vara själv hemma hela helgen. Sen så vill jag passa på att umgås med min mamma när jag faktiskt har massa tid över! Det händer inte så ofta.

Nu blir det frukost med väldens snyggaste sambo ute på balkongen!


jag längtar efter soliga vinterdagar och jag längtar efter er där uppe i Norrland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0