3/9 - 10:23

Tänkte bara berättta om min fina överraskning till emil i Onsdags. Det är nämnlgen så att Emil fyller år i morgon, när vi är ute på ön och sen ska han spela handbollscup. Så jag får inte så mycket tid med honom då. Därför valde jag att fira hans födelsedag i onsdags i stället. Jag tror att det blev lyckat.

En mysig frukost, bowling, käka lunch på lappens ;), åka ut till stugan, gav massage, hade krig på bryggan och kastade m&m:s på varandra (dock var inte det planerat), sen bjöd jag på en galet mysig middag som jag hade dukat upp ute på bryggan, lite kallt blev det men vi stod ut. Sen blev det ett one tre hill - avsnitt innan vi gick och la oss. dundermysigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0