24/9 - 09:10

Varför får jag en känsla av att det var väldigt länge sen jag skrev i min blogg.. typ en hel vecka sen. Men ni fattar grejen va? Jag har gått och blivit en så fruktansvärt upptagen person så jag har inte ens haft 10 minuter över för lite bloggande. Eller också är det något inom mig som kallas lathet. Jag kanske borde erkänna att den där latheten varit en lite för nära vän senaste tiden.

Men måste man inte bara få vara lite lat ibland också då? Det är ju faktiskt jäkligt skönt ibland att bara ha lagomt mycket att stå i.

Nu ligger jag och längtar till en massa saker. Till klockan 12 - då får jag träffa my loove, tills ikväll - idolmys, till vintern - jag vill åka snowboard och skidor, tills jag blir frisk och sen längtar jag till min framtid.

Jag är så sjukt nyfiken på hur min framtid ser ut, vart jag kommer bo, vad jag kommer att jobba med, hur jag kommer att leva... men det är väl sånt manm inte kan få ta reda på i förväg, i guess.

Nu ska jag käka en fet tallrik med havregrynsgröt och njuta av helgens enda lediga dag. puss.


det är nästan plågsamt att kolla igenom turkietbilderna, det finns så mycket saknad, så mycket lycka, så mycket kärlek. jag vill ha skola och träffa er varje dag, mina bästa tjejer. åh vad jag saknar!!! massor av kärlek till er<3


Kommentarer
Postat av: L

De högg till i magen när jag såg bilden, jag saknar er! Vill tillbaka till matsalen, lunchtid nu va?? <3

2010-09-24 @ 12:28:14
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0