7/9 - 12:06

Ny dag, nya möjligheter. Har startat dagen med ett easy-line pass och lite gym. Ska jag vara helt ärlig så hade jag helt glömt av att jag skulle hålla i passet idag. Tur nog kom jag på det en timme innan. pjue.. Efter passet lekte jag biff på gymmet. Synd bara att det finns så mycket speglar där. För man känner sig inte lika biff när man råkar slinka förbi med blicken i spegeln.. tråkigt nog.

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta lunch och sen ta en bussresa till säter och hämta min necessär som står kvarglömd där. Ikväll är det jobb som väntar. Eftersom gårdagen inte blev den bästa så hoppas jag att den här dagen får kompensera upp gårdagen. Det enda som fattas just nu är en kram från Emil. Då skulle allt vara perfekt idag. (hittills i alla fall).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0