3/9 - 09:55

Bloggen ligger lite efter i mitt liv just nu, den hänger inte med i svängarna riktigt. Men under flytten var det fullt upp med det och sen har jag inte haft mycket tid över medan vi varit här i Säter heller. Men man får ta det helt enkelt.

har i allafall varit ute och tagit en liten prommenad med Nevil nu på morgonen och fått i mig lite frukost. Jag har kommit in i min grötperiod igen nu och jag gillar det. Ett tips till er som äter havregrynsgröt och gillar kokos - blanda i kokosflingor i gröten. Ni måste prova! sen gärna lite blåbär eller hallon till så blir det grymt!

Ikväll blir det kräftfiske, jag tar med mig Emil ut till ön hos farmor och farfar. Så håller vi tummarna för att vi får nå napp i burarna. Blir nog även att äta kräftor till kvällen och jag längtar. Gud så gott!!

nu ska jag ta tag i lite sysslor här hemma innan Emil kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0