29/9 - 10:09

Att en onsdagmorgon kan kännas så underbar, så skön. Jag har en ledig dag framför mig. Det blir städning på mitt rum som första prioritering, sen skriva personligt brev och skriva en sammanfattning av vårt tränarmöte i måndags, Sen vika tvätt och dammsuga och diska. Rolig dag jag har framför mig, right? Städar man inte på jobbet så gör man det hemma. Kommer helt enkelt aldrig att komma ifrån det. 

Sen i eftermiddag kommer mannen, myten, legenden... eller nej, bara världens bästa pojkvän. Vi ska kika idol och mysa och bara ha det bra. Det känns som att mitt humör har kommit för att stanna hela dagen, så jag håller en tumme för det. Nu ska jag först en sväng till falun och uträtta några ärenden.

btw, mitt hår... kan säga så mycket som att det inte riktigt blev som jag tänkt mig. men jag överlever.

den blonda klara är mer Klara, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0