25/9 - 07:42

Tillbaka för att stanna?

Hm, ja det vet man aldrig med Klara Roos. Men uppe väldigt tidigt den här morgonen och det är väl sådär. Ska snart sätta mig på cykeln och bege mig mot Sveatorget och till vårt kära träningscenter. Där ska jag få slita med städning och ta emot alla våra underbara medlemmar med ett stort leende. Det blir nog en bra dag på jobbet idag.

Nu väntar havregrynen på att få kokas och det börjar bli dags att förse magen med dagens första måltid.
Ha en bra dag mina vänner och ovänner.

helst av allt hade jag stannat kvar i sängen bredvid världens finaste pojkvän,
tack för den långa pratstunden igår, den behövdes, den var mysig och
jag njöt varenda sekund. Du betyder.


Kommentarer
Postat av: E<3

den var jätte mysig och behövlig :D du är mitt allt, du är mitt liv :D du är min FisKlara :D<3

2010-09-27 @ 16:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0