12/9 - 22:24

Vilken dag säger jag bara! Jag njuter av att få sätta mig ner i soffan en stund nu.Det har verkligen varit från det ena till det andra hela dagen. Men det har varit roligt. Jag avslutade dagen med några välbehövda löpsteg på löpbandet. Det var nog dagens höjdpunkt att äntligen få träna lite själv.

Nu sitter jag bara nermyst i soffan med datorn i knäet och världens bästa "feel-good-film" på tv. Mamma mia. jag älskar den, tröttnar aldrig. Men jag orkar nog inte se hela idag. Det är ju faktiskt en dag i morgon också. Då ska jag träffa min kärlek igen. som jag längtar!! Nu ska jag lägga mig och sova riktigt skönt så att jag vaknar med massa energi till en morgonpromenad i morgon. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0