10/9 - 19:53

Kul dag idag faktiskt. Började med en två timmars morgonpromenad, som egentligen bara skulle ha varit kring 45 minuter. Skulle ju bara till kvarnsveden och hämta en nyckel. Det var tydligen lättare sagt än gjort. Jag gick i cirklar bland alla gator och hus.. Men jag fick mig ju en välbehövd promenad i alla fall.

Sen har jag jobbat resten av dagen, gick bra. Dock lite tomt på folk såhär en fredagseftermiddag, men det var trevligt ändå. I morgon väntas mer jobb och därefter en tur till IKEA med mamsen. Sedan hoppas jag att jag ska orka med ett träningspass under kvällen också. Jag måste för tusan ta och komma igång igen nu. Nu får det vara slut på vilan!

OCH GRATTIS IGEN TILL VÄRLDENS BÄSTA ALEX SOM FYLLER 20 STORA IDAG, TYVÄRR KAN JAG INTE VARA MED OCH FIRA I MORGON. MEN NI FÅR HA DET GALET ROLIGT!!!! :) HOPPAS ATT DU HAFT EN BRA DAG IDAG, DUUUDE!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0